About Me

My photo
Johor bahru, Johor, Malaysia
Hye...! Just call me Reza.. im 19 currently @ Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan

Friday 6 January 2012

Tahun Baru....Alam Baru...!

Selamat Tahun Baru 2012

Orang Kapir kata tahun ni Kiamat ...
Arghhh aku x percaya..:)
Azam Tahun Baru
-Kerja
-Sambung belajar
-Improve Skill Futsal
-Ambil lesen Kereta
-Kawin :)
Da lame jugak aku x update blog ni....da betul la tu Website dlm bahasa melayu...Laman Sesawang..da bersawang kott Blog aku hahaha...!

Kerja
Aku da start keje at City Square kt Royal Sporting house..!
Gaji..?
Bolehlaaa Kuar moto 125 Z bayar 5 bulan habis.....!


Keje sini masyuk bebbb..!
Ramai awek dtg,...!
Yg lawa...FuyOohhh terbaikkkkk..
Yg x lawa...perghhhhhh x Baikkkk seyh

Bole juga improve BI
Excuse me..!
Yes..No,,Thank you,, Alright hehehehe :)
Kat sini Aku kenal ramai kwn Baru
Ade Ika n Fadil (Cashier)
John,Milo,Chamy,Syamira ,Azman,Ira,Ayu and Liyana.. Aj yg same2x keje ngan aku...!

Ad la pengalaman pahit Manis Keje kt sini..
1st day helmet hilang park kt Persada..!

2nd Speaking kt cutomer cina yg balas aku dlm BM...
Speaking Malay kt Customer melayu yg balas aku dlm BI...
and Speking Malay and BI to customer India yg balas aku dlm bahasa India
Perghhh Stresssss :)


Aku Ingat gaji nk wat lesen Kete...!
Tapi aku da tukar niat...
Aku nk Beli Kasut Mercurial Superfly II...hahahaha
Da lame aku nk beli......


Keje ktr sini seronok semua jenis kasut..baju aku da try and byk yg lawa2x...!
Dapat gak pengalaman belajar Teknologi yg ade pada kasut Nike....!
hhehehe..!
Kasut ni mahal coz ade Teknologi yg Improve performance penggunanya...!
If ori terbukti la...If bazar Jb punya sorry to say..buang longkang la kasut tu.... :p

Mesti korang tertanya-tanya
Aku ni x nk sambung belajar ke..?
Gila kew x nk..!
Cita2x aku nk jd Pilot doe...
Selagi x tercapai selagi tu akan belajar... :)


Maybe after SPM Result kuar..aku apply TUDM..!
And if pass with flying colour aku akan ke UPNM...
If not..keje je la kt Royal Sporting House ni...

Tapi mintak2x la aku berjaya aminnnnnnnnn :)



Futsal...
Asyik kerja je..da x de mase main futsal..
And aku baru dpt tau 2 org dr team aku da main untuk team JOHOR...so chaiyookkkk
Yg lain Bz kerja...!
So nk gather main futsal balik semua da x de mase....haha
Da lame x main kebas kaki...sepak pon x reti :0


Pasal Kawin..!
Hmmmm
Tu still ??????????
Ade kew yg nk ngan Aku...?
Da la x hensem...
Miskin tapi CoOooooOOOllllLLL je..hehehe
Maybe Calon da ad Capital 'F'...



Tapi kita hanya mampu merancang tuhan yg menentukan..!
Harap2x jodoh kitorang berpanjangan ke jinjang pelamin..
Fewwwiitttt berangan je aku ni kan hahahaha


Orang kata
X salah berangan asal x sesat jalan...hehe

No comments:

Post a Comment