About Me

My photo
Johor bahru, Johor, Malaysia
Hye...! Just call me Reza.. im 19 currently @ Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan

Wednesday 22 June 2011

CinTA OH CInta



          Assalamualaikummm.......


Hai.....im back ...with new story.....aku nk cite pasal ex aku yg paling aku syg........cite ni bermula smase aku darjah lime di SKTP
Die merupakan 1st love aku..huhu.....orangnye cute la.......tp time tu aku pon cute 
gak macam bola daging badan aku....hehe nme dye Muz(pempuan tau.....)...skunk 
skunk dye 1 skola ngan aku....


hurm.....kisah cinta kitorang bermula ketika kami berdua balik dr skola.....
aku saje2x tegur dye 'hai....balik sorang kew....? nk saye teman..?'...
tersenyum simpul dye......tp....kisah ni berakhir apabila aku nek ke form 1...
n lost contact dgn dye.....huuuuuu sedih tau.......then aku dpt tau je dye masok 
skola aku bile form 1 aku tros cari dye n jd kawan dye..haha at least dpt jumpe gak..

 Wait...! ade lagi.....ni pulak cinte aku DI form 3........name dye MARIAh MAhira .....aku knal dye bile dye slalu lalu dpn aku dan mlemparkan snyuman yg amat bermakna.........tp ni pon....x lame 3 culan je kot......aku x tau knape asek putus je...mungkin belom masenye kot...tu yg jodoh x panjang....hmmmmmmmmmm...tp aku syg agi dye.....eh lupe plak dye ni pon 1 skola ngan aku....huhu



 eEhem....ehem... x abez lagilah......ni pulak ex dr TIJB.......orgnye sopan...peramah...bek hati......name dye pon sedap NURFARAHIN.....cinte kami berputik di myspace n facebook......n scare kbetolan jiran aku bestie dye.......lagi sonang la nk kaww tim..hahaha....
ni la NURFARAHIN
akhirnya aku dan dye bersatu.......tp cinta kami brtahan hanye 1 bulan.....huhu....aku dpt cite yg dye skunk da ad bf n hensem...huhu...aku dpt tau dye tinggalkan aku sebab dye dpt tau ad sorang aweks ni mmg da lame tnggu aku......aku pon konfius.....hMMMMM...tp yg surprisenye aku tros go on ngan dak yg tunngu aku tu....and buang sgale ksedihan yg lalu....name dak ni AFIQA.......dye skola dkat je ngan skola aku.......dye skola kt USMAN AWANG............tp yg ni pown x lame 3 bulan je...huhu.......


sampai Sini je lah coretan aku......actually byk agi gf aku yg aku nk cite.........tp ni adelah yg paling top.....yg paling aku engat n syg slalu.........IMY all....hmmmmmmmmmm........bye...

No comments:

Post a Comment